Zamów dziś do 23:59 - wysyłka we wtorek (produkty 24H) 

DARMOWA DOSTAWA od 399 zł (wpłata z góry)

SZYBKO, WYGODNIE I BEZ KOLEJEK

Przygotowaliśmy możliwość darmowego zwrotu za pośrednictwem paczkomatów INPOST

Jak dokonać zwrotu? Procedura jest bardzo prosta, opisaliśmy ją w kilku krokach:

1. Kliknij w link: https://szybkiezwroty.pl/pl/czajkowska

2. Wypełnij formularz. Nie musisz podawać przyczyny zwrotu, to Twoja indywidualna decyzja, szanujemy ją.

3. W ciągu 12 godzin przeanalizujemy Twoje zgłoszenie i je potwierdzimy.

4. Otrzymasz za pomocą SMS oraz wiadomości MAIL indywidualny kod nadania, napisz go na paczce.

5. Zachowaj kod nadania, udaj się do paczkomatu i nadaj paczuchę, gotowe !



Dlaczego postawiliśmy na PACZKOMATY INPOST jako operatora obsługującego zwroty?

Wiemy jak bardzo cenny jest czas. Ze względu na możliwość odbioru i wysyłanie paczek w całej Polsce 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu postawiliśmy na PACZKOMATY INPOST.

Błyskawiczny termin dostawy i możliwość nadania paczki w dogodnym czasie to kluczowy atut. 

Nie musisz oczekiwać na kuriera lub tracić czasu w kolejce na poczcie. Paczkomaty umieszczone są niemalże w wielu punktach w których pojawiasz się w ciągu tygodnia np. stacja benzynowa, supermarkety, osiedla.

WARUNKI ZWROTÓW

Szczegółowe warunki zwrotów opisaliśmy w regulaminie zakupów.

Przygotowaliśmy skrót najważniejszych informacji o których musisz pamiętać przed zakupem:

1. Dajemy Ci aż 30 dni od złożenia zamówienia na powiadomienie nas o chęci zwrotu.

2. Zwrotom podlegają wyroby nowe, nieużywane.

3. Możesz skorzystać z darmowego zwrotu paczkomatem, procedurę opisaliśmy powyżej.

4. Możesz odesłać wyrób w inny sposób, na własny koszt:

    eSklep Czajkowska

    ul. Grabska 12

    32-005 Niepołomice

Wypełnij formularz zwrotu. Dostarcz go mailowo biuro@czajkowska.pl lub wraz ze zwrotem:

Format DOC: https://czajkowska.pl/dokumenty/oswiadczenie_o_odstapieniu.doc 

Format PDF: https://czajkowska.pl/dokumenty/oswiadczenie_o_odstapieniu.pdf 

5. Zwrot nie jest możliwy w przypadku ingerencji w wyrób na życzenie klienta (np. grawer, zmiana rozmiaru pierścionka, skrócenie łańcuszka etc.) jak również w przypadku wyrobów sprowadzanych lub wykonywanych na specjalne zamówienie konkretnego klienta (indywidualny rozmiar pierścionka lub obrączek).