Szybko, wygodnie i bez kolejek
Przygotowaliśmy możliwość darmowego zwrotu za pośrednictwem paczkomatów INPOST.
Jak dokonać zwrotu? Procedura jest bardzo prosta, opisaliśmy ją w kilku krokach:
- Kliknij w link: https://szybkiezwroty.pl/pl/czajkowska
- Wypełnij formularz. Nie musisz podawać przyczyny zwrotu, to Twoja indywidualna decyzja, szanujemy ją.
- W ciągu 12 godzin przeanalizujemy Twoje zgłoszenie i je potwierdzimy.
- Otrzymasz za pomocą SMS oraz wiadomości MAIL indywidualny kod nadania, napisz go na paczce.
- Zachowaj kod nadania, udaj się do paczkomatu i nadaj paczuchę, gotowe !
Dlaczego postawiliśmy na PACZKOMATY INPOST jako operatora obsługującego zwroty?
Wiemy jak bardzo cenny jest czas. Ze względu na możliwość odbioru i wysyłanie paczek w całej Polsce 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu postawiliśmy na PACZKOMATY INPOST.
Błyskawiczny termin dostawy i możliwość nadania paczki w dogodnym czasie to kluczowy atut.
Nie musisz oczekiwać na kuriera lub tracić czasu w kolejce na poczcie. Paczkomaty umieszczone są niemalże w wielu punktach w których pojawiasz się w ciągu tygodnia np. stacja benzynowa, supermarkety, osiedla.
Warunki zwrotów
Szczegółowe warunki zwrotów opisaliśmy w regulaminie zakupów.
Przygotowaliśmy skrót najważniejszych informacji o których musisz pamiętać przed zakupem:
- Dajemy Ci aż 30 dni od złożenia zamówienia na powiadomienie nas o chęci zwrotu.
- Zwrotom podlegają wyroby nowe, nieużywane.
- Możesz skorzystać z darmowego zwrotu paczkomatem, procedurę opisaliśmy powyżej.
- Możesz odesłać wyrób w inny sposób, na własny koszt:
Czajkowska.pl
Rynek 10
32-005 Niepołomice
Wypełnij formularz zwrotu. Dostarcz go mailowo biuro@czajkowska.pl lub wraz ze zwrotem:
Format DOCX
Format PDF - Zwrot nie jest możliwy w przypadku ingerencji w wyrób na życzenie klienta (np. grawer, zmiana rozmiaru pierścionka, skrócenie łańcuszka etc.) jak również w przypadku wyrobów sprowadzanych lub wykonywanych na specjalne zamówienie konkretnego klienta (indywidualny rozmiar pierścionka lub obrączek).